Volgers

3 nov 2012

Candy

Hallo Lieve bloglezers.
Ik ben 3 november jarig en vondt het wel leuk om dan een candy weg te geven.
Wat het is blijft natuurlijk een verassing.
Maar ik kan je vertellen er zitten leuke dingen in.

Dit moet je doen om kans te maken op de candy
* wordt volger van mijn blog

* plaats de candy in de side bar

* laat hieronder een reactie achter

* en als je wil mag je mij een kaartje sturen
dan gaat je naam 2 keer in de pot.
( graag mailen voor het adres )

Op zondagavond 4 november ga ik een winnaar trekken.

groetjes jackelien

13 opmerkingen:

  1. Hoi Jackelien,

    het regent candys bij de mensen die ik volg. Wat leuk zeg! Ik doe graag mee! Zal hem in mijn zijbalk zetten en ik ga je mailen voor het adres!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd! Ik doe graag mee.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je net gemaild voor je adres.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via via op je log gekomen en volger geworden en wat een leuke candy, wil graag meedoen en wil je je adres mailen dan sturen we natuurlijk een kaartje voor je verjaardag.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Jackelien ik doe graag mee, spannend. Ik plaats morgen de candy op mijn blog en mail je even voor een kaartje te sturen, vind ik altijd leuk om te doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jackelien, noemen ze jou ook wel eens Angelique??? Ik heet nl. Angelique en word regelmatig Jackelien genoemd. Ik ben benieuwd of dat andersom ook zo is. Ik heb je blog via via gevonden en ben volger geworden. Het ziet er leuk uit wat je maakt. Ik doe graag mee met de Candy en plaats hem zo gelijk in mijn Side bar. Ik zal je ook even mailen voor je adres.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jackelien, altijd leuk een verjaardagscandy dus ik doe mee.
    En er komt ook een kaartje je kant op hoor.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi dearest Jackelien,nice to meet you^_^ I found your beautiful blog while leaving comments on my friends's blogs^_^
    Thanks for the chance to win,now I write to you for have your address^_^
    hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk een verjaardagscandy
    Ik waag een gokje en ben natuurlijk volger van je gewordenIs altijd leuk om deze lijst te zien groeien

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee want ik ben benieuwd naar de verrassing!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een verrassingscandy, ben dol op verrassingen.
    Ben via via op je site gekomen en je maakt prachtige creatie's hoor !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jackelien,

    Ik wil je alvast een hele fijne verjaardag toewensen. Maak er maar een super gezellige dag van. Bedankt voor deze kans. Ben dol op freubelverrassingen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jackelien, shame on me, zat ik gisterochtend nog te denken oh ja niet vergeten haar te feliciteren, vergat ik het nog. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag gisteren, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Weet niet of mijn kaartje al is aangekomen, heb hem donderdag bij het postkantoor op de bus gedaan, maar weet niet hoe lang het duurt naar Duitsland.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen