Volgers

4 nov 2012

Uitslag iets later

Goedenavond Dames
Gister mijn verjaardag gevierd en vandaag de hele dag ook nog visite gehad.
Het waren 2 super leuke dagen met leuke cadeautjes leuke mensen en erg veel leuke kaarten. Helaas zijn nog niet alle kaarten binnen dus wou een paar dagen wachten met het trekken van de uitslag. De kaartjes wat tot nu toe zijn binnengekomen zijn van Gerjanne-Jolanda-Lenie-Angelique-Nelleke-Sonia.
Gisteravond heb ik nog dit babykaartje gemaakt het is een schudkaart met echte blauwe muisjes.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van
EHIS challengeblog babykaart jongen

Tot snel en iedereen nog een fijne avond.

12 opmerkingen:

  1. Van mij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag Jackelien,je hebt een prachtige schudkaart gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jackelien,
    wat een enige kaart heb je gemaakt! Erg leuk met de echte muisjes! Heb ik ook eens gedaan, maar dan zat het dichter op de kaart en dan schudt het nauwelijks. Zoals het jij het gedaan hebt, kun je lekker schudden, volgens mij!
    Gezellig dat je meedoet bij ons van EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Leuke kaart heb je gemaakt en wat origineel dat je echte muisjes hebt gebruikt.Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh fabulous:)I'm glad my birthday card arrived in time:) I hope you like it:)
    Happy Birthday again dearest:)
    Your new card is fantastic:) I adore shaker card:)
    Big hug,
    SONIA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd en wat een schattig babykaartje, erg leuk met die muisjes.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd .
    Wat een leuke baby kaart heb je gemaakt.leuk idee zo,n schutkaart met die muisjes erin .
    En gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat heb jij een enig kaartje gemaakt Jackelien.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ben ik nog een keer.
    Ik vergat je te feliciteren.
    Ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe en wat fijn dat je zo hebt kunnen genieten dit weekend.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jackelien, gefeliciteerd nog met je verjaardag! Ik begrijp dat je nog even op de andere kaartjes wil wachten. We hebben geduld hoor. Dit babykaartje is echt heel leuk. Wat een leuk idee om zo van die muisjes erin te doen. Heb ik nog nooit gezien. Super!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi babykaartje, leuk die muisjes erin.
    Hoop dat mijn kaartje ook snel aankomt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh, wat is je kaart schattig!!!
    Gefeliciteerd nog met jee verjaardag, fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen