Volgers

11 feb 2013

Beterschapskaartje

Hallo allemaal
Deze kaart heb ik vanmiddag gemaakt ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn distress markers.
Het papier komt nog steeds uit mijn restjes la. Ik kan je vertellen die is nog lang niet leeg.
Dit is het geworden.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges

* Dutch card lovers schets

* Addicted to stamps and more gebruik markers

* EHIS Challenge blog beterschapskaart

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

14 opmerkingen:

  1. Leukemie kon al raden met welke challenge je mee gaat doen. Heb er zelf ook naar gekeken. Je kaart is mooi geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That giraffe literally made me laugh out loud - he is sooo cute! Great card - thanks so much for joining us this week at Addicted to Stamps and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje, prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,de giraf vind ik erg leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zo met die giraffe. Heel leuk gedaan!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met het schattige girafje en de knopen als accenten! Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very, very cute! I love all your buttons! Thanks so much for playing along at ATSM! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet giraffe. Love the buttons. Thanks for joining us at ATS&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Jackelien,
    hij is erg leuk!! Die giraf is grappig en daar knap je dan van zelf van op als je je niet helemaal lekker voelt.
    Leuk dat je met ons meedoet bij EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat eeen droppie. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke lieve kaart
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje zeg. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die doet afrikaans aan, leuk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen