Volgers

24 sep 2013

Fijne Dag

Goedemorgen allemaal
Deze kaart heb ik gister zitten maken.
De beide stempels zijn van art journey die hebben zulke leuke stempelsets.
De schets is van Friday sketch challenge de link vind je onder de foto.
Dit is het geworden


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges

* art journey designteam vintage

* Friday sketch challenge schets

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Kom zo nog een keer terug met mijn kaartje wat ik vanmorgen gemaakt heb.
Tot zo.
Liefs Jackelien

6 opmerkingen:

  1. Prachtige stijlvolle kaart Jackelien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jackelien wat leuk dat je weer meedoet aan de Challenge! Dankjewel.. en wat een mooie bijdrage heb je gemaakt! Je hebt ook de Diva stempel gebruikt zie ik.. Het is 1 van mijn favorieten.. ;) Leuk hoe je alles mooi hebt gecombineerd tot het een vintage uiterlijk heeft gekregen..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jij hebt die mooie diva stempel gebruikt met weer een heel ander effect, wat leuk is dat,

    groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty card, lovely image. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super card Jackelien, great take on the sketch. Thanks for joining us this week @ Friday Sketch Challenge.
    Happy Crafting
    Carole xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is echt vintage geworden, heel mooi! Leuk dat je meedeed met de Art Journey challenge!

    BeantwoordenVerwijderen