Volgers

16 dec 2013

Cadeau kaart

Hallo Dames
Hier ben ik weer.
Mijn schoonzusje moet binnenkort geopereerd worden aan haar knie
Ik Heb dit voor haar gemaakt.
Ik sta nog in twijfel of ik een bon haal van een drogist of van een taartenbakwinkel.
Dat vind ze namelijk ook erg leuk om te doen.
Vandaar ook die leuke cupcake erop.
Dit is het geworden.


Als voorbeeld heb ik er maar even een pasje van de kruidvat ingedaan.hihi

Met deze creatie zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Cards en Scrap challengeblog

Maak een kaart of houder om een gift card cadeau te geven.

* Marvelous magnolia alles mag

* Totally tilda challenge alles mag optie iets recyclen onder het woord beterschap zit inpakpapier van een gekregen cadeau.

Liefs Jackelien

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi met een houder voor een cadeaupasje, super.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige beterschapskaart.Wat leuk dat je er een cadeaukaart erbij kan doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk zeg!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit, Jackelien!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige cadeaukaart is dit, wauwie! Heb je er ook een patroon van?

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen