Volgers

2 dec 2013

Kaart met bloemenplaatje.

Hallo Dames
Hier ben ik nog een keer met de kaart wat ik net heb gemaakt.
Het groene papier komt uit een blokje van marianne design vintage pastel.
De swirl is een oudere van md design de LR 0120
De stempel wat ik geembos heb is ook van marianne design uit het jaar 2013 De EWS 2206.
De vintage bloemen komen van de action.
Dit is het geworden


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* We love vintage challenge blog vintage bloemenplaatje


* Addicted to stamp challenge embossing warm of koud

Liefs jackelien

9 opmerkingen:

  1. Een gezellig kaartje heb je er van gemaakt Jackelien,
    mooi tekst!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit hoor Jackelien en inderdaad een mooie tekst. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en....morgen hebben we weer een nieuwe challenge dus....tot ziens? groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en heel erg leuk zo bij elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige uitvoering Jackelien, bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jackelien,
    wat een knap kaartje!
    Mooi gedaan. Ook nog dank voor de kaart op mijn verjaardag! Supermooi! Ik geniet van de mooie creaties en doe inspiratie op.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Jackelien, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zie weer twee mooie kaarten hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige en beeldschone kaart heb je weer gemaakt ... je afbeelding is super en het bijpassende papier geeft het nog meer een boost , hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful Christmas card!
    Thanks for joining our challenge at ATSC!
    Wish you a wonderful Christmas time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen