Volgers

17 dec 2013

Vintage kerstkaart

Hallo Allemaal
Deze kaart heb ik net heerlijk zitten te freubelen.
Heb ongeveer alle hoeken van het huis gezien om een goede foto te maken.
Hihi maar onder de daglamp ging het toch het best.
Deze kaart heb ik gemaakt met allemaal artikelen van studio light.
Kijk Maar.

Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Crealing vintage kerst

* Studio Light Mooiste kerstkaart

* Challenges for everybody anything goes

Liefs Jackelien

9 opmerkingen:

  1. Vervelend is dat, soms zit je zo te knoeien met licht voor een foto!
    Je kaart is erg mooi geworden....

    Succes met de wedstrijden.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely loved your card - thankyou for joining us at Challenges 4 Everybody please come and visit my blog and join while you are there http://angetreasures.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit geworden! Mooi met die hertenkoppies! Hou ik wel van. Is inderdaad lastig fotograferen zo op deze korte dagen, maar staat er mooi op!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gemaakt zeg. Succes met de challenge bij Crealing.
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag voor 1 keer hetzelfde berichtje voor al mijn volgers, om jullie te laten weten dat ik weer helemaal ‘terug’ ben in blogland en vanaf nu jullie weer trouw volg (door ziekte lukte dat afgelopen weken niet) en je nieuwste creatie bewonderd heb. Ook wil ik jullie via deze reactie een heel creatief 2014 wensen!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen