Volgers

6 feb 2014

Voor de jarige

Hallo Dames
Deze kaart heb ik vanmorgen gemaakt. Maar nog geen tijd gehad om hem op mijn blog te zetten.
Maar hier is hij eindelijk
Vanmorgen heerlijk zitten te kleuren met mijn faber castel en daar is deze kaart uit komen te rollen.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

NKU schets thema bloemen vlinder

Simply magnolia iets met fruit

Knutsel en Kadootjes alles mag

Hobby home artikelen challenge blog vlinder

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden Jackelien,ik vind hem supermooi.
    Erg leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jackelien,
    wat een gaaf kaartje. Heel lief. leuk dat je van de partij bent bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenmooiekaart kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo lekker ontspannen te zitten kleuren hè. En dan rolt er vervolgens ook nog een prachtige kaart uit. Leuke details heb je gebruikt. Heel erg mooi Jackelien!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart is dit geworden Jackelien, wat leuk dat je meedoet bij NKU en Simply Magnolia. Succes met de challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel MOOI kaartje Jackelien en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartje heb je gemaakt Jackelien. Mooi die zachte kleuren, tikkeltje romantisch. Bedankt voor het mee doen bij de challenge van Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen