Volgers

25 mrt 2014

Penny Black kaartje

Hoi
Dit is mijn tweede kaartje wat ik vanmorgen gemaakt heb.
Een leuke stempel van penny black.
Het dessign papier met de grote bloemen heb ik zelf gestempeld.Dat is de opdracht bij de challenge van miekelotte.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag meedoen aan de volgende challenges

* Creaine challenges schets

* Miekelotte is challenging you zelf dessignpapier maken.

* Creatieve Zebra inspiratiefoto ik heb de kleuren gebruikt.

* Penny black challenge Pearls/Lace

Liefs Jackelien

9 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Jeetje wat ga jij weer snel met je kaartjes .
    ze zijn allebei weer erg leuk .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor, dat egeltje is zo lief

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow mooie kaart! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi achtergrondpapier is het zo geworden met die bloemenstempel en het egeltje is heel er schattig. Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jackelien, heel mooi subtiel je achtergrond. Prachtige lay-out, deze kaart is prachtig door zijn eenvoud. Dank je wel dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera DT Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jackelien, leuke kaart heb je gefreubeld, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine, veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Jackelien!! Ik ben echt dol op PB stempels!!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for finally writing about > "Penny Black kaartje" < Liked it!

    my blog post; blog vacanta turcia

    BeantwoordenVerwijderen