Volgers

28 nov 2012

Lift kaart

Hallo Dames
Hier nog een kaartje van mijn kant, ik heb is een keer meegedaan met de liftchallenge.
Het is aardig gelukt.
Dit is het geworden.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

27 nov 2012

Nog een kaart

hallo allemaal
Hier ben ik nog een keer net nog lekker aan de freubel geweest.
En daar is dit kaartje uitgekomen
Wou nog graag meedoen aan de challenge van EHIS en van Art journey dus heb ze lekker samengevoegd.
Dit was het laatste kaartje voor vandaag vanmiddag en vanavond moet ik werken.

Iedereen nog een fijne dag toegewenst en tot snel.

Meisjes Kaart

Hallo allemaal
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Cute Card Thursday.
Het is de bedoeling dat je een meisjeskaart maakt.
Ik ben voor de verandering is een keer met hobbydots gaan werken en moet zeggen vindt het ook nog leuk ook.
Dit is het geworden.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

26 nov 2012

Geboortekaartje

Hallo Dames.
Hier ben ik weer met een kaartje een nichtje van mij is bevallen van een kerngezonde zoon.
Daar hebben we natuurlijk een kaartje voor gemaakt.
De opdracht bij De Dutch Card Lovers luidt gebruik een bracklet of acolade op je kaart, nou dat kon ik mooi samenvoegen.
Dit is het geworden

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien

Kerstkaart

Hallo lieve bloglezers
Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt.Heb er nog niet zoveel dus er zullen er nog wel wat volgen.
Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets bij cristmas challenges met schets.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges
* christmas challenges met schets
* Challenge AnMa creatief
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Groetjes Jackelien

22 nov 2012

Van Harte

Hallo Dames hier ben ik nog een keer voor vandaag.
Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets op het 2 sister challenge blog.En de challenge bij dutch magnolia lovers luidt alles mag zolang er maar een knoop op zit dus kon ze mooi samen voegen.
Dit is het geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenges van:
*dutch magnolia lovers
*2 sister challenge blog
Liefs Jackelien

Cupcakes

Had deze week al dit kaartje gemaakt maar nog geen tijd gehad om hem aan jullie te laten zien.
De opdracht bij Scrap Cards challenge blog luidt laad je inspireren door een foto.
Dit is mijn uitwerking geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van
* Scrap Cards Challenge blog.
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Liefs Jackelien