Volgers

27 feb 2013

Kerstkaart


Goedemorgen allemaal.
Allereerst dankjewel voor de reacties op mijn vorige kaart erg leuk om te lezen.
Ik heb gisteravond deze kaart zitten maken. Het afdrukje heb ik ingekleurd met derwent potloden. Het papier komt nog uit mijn restjesla.
Dit is het geworden.



Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Christmas challenges all year round hart/bloemen/rood,wit

* Magnolia christmas challenges schets

* You me and magnolia alles mag

* ABC Christmas challenges D Designerpapier

Tot snel het andere kaartje is al in werking.
Liefs Jackelien

10 opmerkingen:

  1. het is een schitterend kaartje
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jackelien,
    wat een mooie kaartje! Heerlijk dat rood voor kerst! Je hebt al een aardig voorraadje denk ik!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, lekker rood ,bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart is dit. Je hebt onze sketch goed gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij MCC. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij MCC

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet Christmas card, so very festive! Thanks for playing along with ABC Christmas Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Jacelien :-) Tilda is lovely and the details are fabulous :-)

    thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen