Volgers

13 jan 2015

Winterkaart

Hallo Dames
Hier mijn volgende kaart wat ik net heb gemaakt.
Het is heerlijk knutselweer de regen komt hier met bakken uit de lucht.
Ik heb de achtergrond van mijn kaart gesponst met een mask van SU,
met de Pan Pastel kleur marine blauw.
De tekststempel is van noor design.
Het plaatje heb ik ooit is een keer gekocht op een beurs.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Pan Pastel BNL blog wintertijd challenge

* Cinspirations bow

* Hobbyvision designteam winter

* Simon says stamp wednesday challenge something new dat is mijn pan pastel

Liefs Jackelien

8 opmerkingen:

  1. This is a really lovely card! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jackelien,ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie en leuke winterkaart heb je gefreubeld! En gaaf afbeeldinkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Geworden. Dank je voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk die achtergrond! Leuk dat je meedoet aan de PanPastelchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, leuk dat je meedeed bij PP BNL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, heel mooi. Leuk plaatje, heb je die ook ingekleurd? Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij PP Benelux.
    Lieve freubelgroetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super cute card, fabulous coloring! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    add a little glimmer to your life....sparkle & shine! *~*

    BeantwoordenVerwijderen