Volgers

16 dec 2020

Eendjeskaart

 Hoi  bloglezers

Ongelofelijk hoeveel volgers ik er bij heb gekregen. Djw hiervoor. Zo kunnen we mooi inspiratie bij elkaar opdoen. 

Wil je nog meeloten voor de candy plaats dan bij mijn vorige bericht een reactie.

Morgenavond ga ik samen met Esmee mijn dochter de namen in een bak doen en laat haar iemand eruit grabbelen. 

Nu naar de kaarten wat ik vandaag heb gemaakt.

Bij marianne design loopt een leuke challenge maak 2 kaartjes van 10 bij 10 en verwerk er bloemen bij op. 

Dit is mijn creatie geworden


Met deze kaart zou ik ook graag meedoen aan de challenge klik hier om er een kijkje te nemen. 

Ik heb de volgende materialen gebruikt.

Paperpad PK9120

Stempel HT1615

Stempel CS0985

Iedereen een fijne avond en tot snel.

Groetjes Jackelien 


15 opmerkingen:

  1. Schattige eendjes op je kaart een vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt !!!
    Ik ben meteen maar volger bij je geworden ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaarten!
    Je hebt veel leuke kaarten op je blog staan en ik heb me als volger aangemeld!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze 2 kleine kaartjes Jackelien!
    Fijn dat je weer zoveel volgers hebt, mond op mond reklame doet het goed nietwaar?
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattige kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve kaartjes
    bedankt voor het meedoen aan deze leuke challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh wat een schattige kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vrolijke kaartjes.
    Leuk dat je weer mee doet met de 10x10 bloemen.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog
    Fijne Feestdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaartjes!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaartjes met de dansende eendjes Jackelien,
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes zijn het geworden
    Gezellig dat je meedoet met de 2x 10x10 Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes met de eendjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze kaartjeschallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaartjes heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen