Volgers

27 mei 2021

Kerstkaartje

 Goedemorgen allemaal

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.

Tweede pinksterdag had ik me opgegeven aan het mini hobbyfestijn van Noor en Zo.

Leuk pakket thuis gestuurd gekregen en dit is het eerste kaartje wat ik ermee gemaakt heb.


Deze kaart laat ik even linken bij 52weekstochristmas.blogspot.com

Ga is even brainstormen voor de uitdaging met het kleurenpallet voor de challenge van volgende week.

Iedereen een fijne dag.

Groetjes Jackelien 

22 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je al gemaakt naar aanleiding van het hobby-festijn. Ik wacht nog even op mijn bestelde spulletjes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk model met de gekartelde onderkant leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hobby festijn .... nog nooit van gehoord, dat moet ik eens opzoeken. Je hebt in elk geval wel een super leuke en in het oog springende kaart gemaakt met je nieuwe spullen.
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kerstkaartje, Jackelien! Mooie afbeelding. En klinkt leuk, een online hobbyfestijn.
    (niet zo leuk als een echt hobbyfestijn, maar toch een leuk alternatief!)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Jackelien
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een super gezellige kerstkaart is dit!
    Zo te zien is het een leuk pakketje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart en wat een gaaf model!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kerstkaart Jackelien.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart heb je gemaakt, ik toevallig met deze mal ook een kaart gemaakt gisteren, die zie je over 2 wkn verschijnen op mijn blog.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk kerst kaartje! Een mooi modelletje en leuke details erbij. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi dit kaartje met die leuke nieuwe mal Jackelien
    mooi plaatje met een schattig gnoompje erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hé die online alternatieven en je hebt een leuke kerstkaart gemaakt Jackelien.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met deze mooie spulletjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kaart Jackelien
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi! Dit is en heel mooi kaartje! Leuk dat je je opgegeven had voor het festijn. Ik heb de vorige keer ook het pakket gekregen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vrolijke kaart Jackelien! Erg leuk, dat modelletje staat op mijn verlanglijstje... Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen