Volgers

23 mrt 2022

Keukenprinses

 Hoi allemaal 

Gisteravond deze kaart gemaakt. Foto wou niet lukken was te donker.

Dus net op de foto gezet.

Dit is het geworden 


Mal is van studio light knipvel uit voorraad  papier uit mijn restjes bak.

Met deze kaart zou ik graag meedoen aan de volgende challenges.

Knutsels & Kadootjes opdracht keuken

Ally's Angels alles mag

Creative fingers challengeblog alles mag

Ik ga straks werken van 12.00 tot 20.00 morgen zien jullie me weer met een kerstkaart.

Liefs Jackelien 


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor een keukenprinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de keukenprinses erop leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart !!!!
    Lekker frisse kleuren !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi keukenkaartje, Jackelien
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof model kaartje en wat een leuk knipvel heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke keukenkaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje, Jackelien! Ik zie hieronder ook erg leuke kaartjes, je bent lekker productief geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! Daar wordt ik erg vrolijk van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi lief kaartje Jackelien

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kaartje voor iemand die van koken houdt. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart voor onze keuken challenge bij K&K.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart. Leuk model voor een keukentafereeltje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen